Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Ποιος γνωστός παρουσιαστής δηλώνει: «Έχω ολοκληρώσει τον κύκλο μου. Μακάρι να μπορούσα να σταματήσω την τηλεόραση»!

kampourakisdim

Ο γνωστός παρουσιαστής και δημοσιογράφος φωτογραφήθηκε για το περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly» και μίλησε για τη σχέση του με την τηλεόραση.
Ο οικοδεσπότης της πρωινής ενημερωτικής ζώνης του Mega, Δημήτρης Καμπουράκης, είπε σχετικά:
«Έχω ολοκληρώσει τον κύκλο μου ως δημοσιογράφος εντελώς, Μακάρι να μπορούσα να σταματήσω», ενώ αποκάλυψε και τον λόγο που δεν αποσύρεται από την ενεργή δημοσιογραφία: «Δεν έχω χρήματα για να ζήσω».
Και συνέχισε την εξομολόγησή του, λέγοντας: «Δεν είχα ποτέ μεγάλες φιλοδοξίες. Δεν με έκανε ποτέ ευτυχισμένο μόνο η τηλεόραση. Ήταν και είναι η δουλειά μου, ο βιοπορισμός μου και όχι η ουσία μου. Ευτυχισμένος είμαι με τα γραπτά μου, τις μουσικές μου, τις ονειροπολήσεις μου, με τα ταξίδια».
Ο Δημήτρης Καμπουράκης
kampourakisd
Όσο για το ποια είναι η σχέση του με την τηλεθέαση; Ο Δημήτρης Καμπουράκης τόνισε: «Δεν έχουμε άγχος με την τηλεθέαση, αλλά δεν μπορούμε και να την αγνοήσουμε», ενώ συμπλήρωσε: «Υπάρχει ομοιομορφία στην πρωινή ζώνη, δεν το αρνούμαι, θα αλλάξει όμως, κάποια στιγμή. Αλλά όλο το κλίμα της οικονομικής κρίσης και της ειδησεογραφίας δεν συνθέτουν την κατάλληλη συγκυρία».
http://www.govastileto.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου