Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Βάιος Τυράκης: Είμαι μόνο απλός στρατιώτης


Τα πρόσφατα δημοσιεύματα στον τύπο και το διαδίκτυο τα οποία μοναδικό στόχο έχουν να πλήξουν τη νικηφόρο πορεία του συνδυασμού "ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ" είναι παντελώς ψευδή και συκοφαντικά.
Από την πρώτη στιγμή η θέλησή μου ήταν να προσφέρω στην πόλη μας συμμετέχοντας ως απλός δημοτικός σύμβουλος και έτσι θα γίνει.
Δεν διεκδικώ κανένα ανώτερο αξίωμα, δεν διεκδικώ καμία θέση αντιδημάρχου.Είμαι και θα παραμείνω ένας απλός αλλά συνάμα δυναμικός στρατιώτης σε αυτή την ανίερη μάχη.Η Αρτέμιδα και τα Σπάτα έχουν ανάγκη να διοικηθούν και να οργανωθούν από νέα άτομα, περισσότερο δραστήρια και φιλόδοξα!Άτομα που έχουν όλο το μέλλον μπροστά τους ώστε να προσφέρουν και να δημιουργήσουν.Εγώ θα είμαι πάντα δίπλα τους να τους συμβουλεύω και συνεπής αρωγός στην προσπάθειά τους.
Αγαπητές φίλες και φίλοι μην αφήνετε να σας παραπλανήσουν! Συνεχίζουμε όλοι μαζί δυναμικά για να ξηλώσουμε αυτό το σύστημα. Κοιτάμε μπροστά-προχωράμε δυνατά!!

                                                                                  Βάιος Τυράκης
                                                                        Πρώην Δήμαρχος Αρτέμιδος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου